onsdag 3. desember 2008

Pattedyr:)

Tjaa....Jeg kan vel begynne med og ramse opp vennene mine;P (ikke så veldig mye og skrive om i dag gitt)....Axel, Hanna, Helin, Irmelin, Lisa, Kristin, Andrea, Simen, Jannice, Chester og Brandon lissm......det er noen flere pattedyr som egentlig skal med, men som jeg ikke husket på nå (for og si det som det er)...:P

Hanna og jeg skal snart til Helin, og jeg gleder meg til og se henne igjen :D, vi skal få det kjempe koselig (håper jeg). Også skal jeg og hanna (martin?) på ungdomsmøte på fila.....til fredagen:O, så tror jeg det kommer til og bli litt svømmehall (med hanna igjen...ja, vi tilbringer sånn passe tid sammen;P), men vi har det alltid morsomt sammen dah...vi trenger ikke å føle oss dumme hvis det er stillhet når vi er med hverandre eller noe sånt:), også finner vi på så mye morsomme ord i farta vettu..swetty man wanna hump kommer fra Hanna foreksempel....(stammer fra lil' wayne - lolipop (shawty wanna hump) :D, og jeg kommer på sånne dumme ord...husker ingen akkurat nå da xP, sikkert at noen andre gjør det.

Ingen kommentarer: