fredag 19. juni 2009

Hmh, ja, det er sant det!





Ja, nåå kan man si jeg har tatt meg en liten pause fra bloggingen. Did anyone miss me? Sikkert ikke...siden det ikke er noen andre enn meg selv som leser den usle lille søte bloggen min.

Men i hvert fall så kan jeg jo fortelle litt om ting så jeg kan ha noe å lese på etter på :).

Jeg hadde en super start på sommeren helt til det begynte og regne! Når det regnet føltes det som om skolen skulle begynne i steden for og slutte, men heldigvis er jo ikke det sant da, for nå er jeg på min andre dag inn i sommerferien, og jeg kan ikke vente med og starte ordentlig:D. I juni nå så har jeg jo bursdag, og det gleder jeg meg til (23. juni)..Elsker bursdager, spesielt mine! Tenker kanskje at jeg skal til Hamar og besøke granlien sammen med mamma, pappa og søster. Noen som har hørt om granlien før?

ved siden av er noen bilder av modeller som jeg fant i går. Han ene (Alex H.) med den blåe jakken, han er en modell jeg har likt lenge, men jeg tror det er første gang jeg legger ut noe bilde av ham, vet ikke helt!

.....Jeg må forresten si: Najse sko, og jeg tror du vet bilde jeg mener.

Bye :)<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Paul Boche <3 though han ser ut som ei jente på noen bilder... haha