søndag 28. desember 2008

Jeg er frustrert.

Yes, jeg har brukt sånn ca. halve livet mitt på og planlegge ting (hva jeg skal bli når jeg blir stor .o.s.v)....Jeg har faktisk veldig lyst til og begynne og synge, men jeg pleier aldri og synge lissom......jeg synger ikke en gang forran vennene mine nesten;P..hahaha x) (jeg er IKKE sjenert forde as), men så har jeg lyst til og begynne og danse igjen (jeg danset latin & standard for lenge siden, men det slo ikke an så veldig bra) jeg har litt lyst til og begynne med hip hop, men jeg elsker stortsett allt som har med dans og gjøre.
Det jeg har tenk mest på da er jo og jobbe som et eller annet innen mote...som designer, eller ja...hehe.....Også vil jeg bli husket for et eller annet spesielt, kanskje jeg kan starte en ny mote trend eller noe sånt:D!
help mee! Jeg og bestevennen min har til og med funne to hus som vi skal eie....den derre jarlsberg gården (er det det den heter?) og et hus til 600'000000 kr som er i frankrike ;) (gå på finn, eiendommer, utenlandet også sorterer du med høyt-lavt.....:P).
og jeg vet at jeg er litt tidlig ennå å tenke på sånne ting, men det er utrolig gøy! Jeg har til og med bestemt at jeg skal hete Crawford, Belksy, Bennington eller Marini til etternavn : -D.
tja, det var vel det jeg ville si idag.
Haadee people....:D!

Ingen kommentarer: