tirsdag 30. desember 2008

Goosh as:P

Ahh! Jeg bare kom på noe morsomt jeg måtte fortelle x)... Chester vettu (han som jeg er ''forelska'' i ), han skriver blogg, her er litt av det han skrev:

''I've been on the beach for like the past week in my mankini. I highly recommend it for it'soffensiveness and the freedom from long shorts that lead to horrifying tan lines from the knees up. Anyway, that's enough outta me talk to you guys soon.................C''

Hallo, lissom:P, han bruker ''mankini'' ( ihvertfall det han kaller det )....det er jo det mest nerdete man kan bruke på stranda, og chester er ikke nerdete (bare litt MYE på de gamle bildene av han)! Han er så utrolig kul, og jeg kan ikke forklare hvor mye jeg ler når jeg leser om ting han har gjort :D, han er jo bare herlig!
Jeg må forresten se å legge ut noen viedeoer av chester og menneskene mine.

Ingen kommentarer: