tirsdag 30. desember 2008

I todaaaY

Hei, hei xP....
I today har jeg vært på ''shopping'' med Hanna:).....Hehe, det var litt morsomt da fordi jeg hadde tatt pudder og sånt da (jeg fant ikke det lyse pudderet mitt, så jeg måtte bruke et mørkere et :/) jeg ble jo litt mørkere enn vanelig, men, ja, ja, tenkte jeg ;). Så kom vi til magasinet, og der prøvde jeg masse forskjellige pudder typer :O, jeg ble jo helt neger:P ( vet, men mange kaller oss for rasister ). Så jeg måtte kjøpe våtservietter og lyst pudder bare for å ordne mei x), og pudderet kostet 135kr faktisk (jeg som bare bruker det derre billige dem har på h&m)!!! Jeg fikk jo ordna det da :D. Også var det en man som føllte etter meg i butikken, jeg syntes det var litt rart at han lissom plutselig skulle inn i sminke avdelingen og se på sminke og sånt, haha 8-D.
Men atte det var den spennende dagen min :D, spennende kunne vi jo egentlig ha tatt bort og byttet ut med gøy da:).

Byee, norwegians! (jeg skal finne på nye hade ord skjønner du).

Ingen kommentarer: