lørdag 22. november 2008

I dag...I går!

I dag så er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal skrive om, jeg er rett og slett helt empty in my head;P. Men bare for å ha skrevet noe så kan jeg jo si litt om James Bond filmen:D. I går så var jeg på kino sammen med ungdomsklubben, vi satt i en sånn stor taxi (med sånne fancy blåe lys inne i bilen), og det føltes enten som om jeg hadde downs, eller måtte ihvertfall ha spessielt tilsyn, eller så føltes det ut som om jeg var en sånn elev fra en privatskole eller noe sånt;P....det var liksom enten eller :).
Men ja, filmen den var bra syntes jeg;), men i begynnelsen brukte jeg litt lang tid på og vende meg til alt bråket, men jeg ble vant med det etter vært:P, det var en typisk ''bråke film''.
Jeg ble litt sånn besatt av øynene til han der Bond fyren av en eller annen grunn! Han er faktisk i 40 åra eller vis ikke mer!!! Men alder spiller ikke noe rolle som man sier...( joke ).
Ja, også var jo hun Olga med i filmen...og hun var en ganske flink skuespiller syntes jeg :>).
Jeg hadde gitt filmen en fiiin 5'ær :D.

Ingen kommentarer: