tirsdag 18. november 2008

Strikk på buksa!?

Whyyy...når man først skal ha noe som alle andre har, kan man ikke i det minste være litt kreativ! Man kan jo for. eks i steden for 2 vanelige strikker på buksa, så kan man jo ta et par strikker med sløyfer på! Men nå til dags så skal man jo liksom ''følle moten'', men hvorfor kan man ikke bare ha sin egen stil og prøve og være et godt forbilde for andre i steden for og vise usikkerhet ved og gå med det alle andre går med. Det er klart at det er mange mennesker som sikkert syntes det er kult, og ikke bryr seg om at andre gjør det, og det er jo bra da!

Til dere som ikke tørr og skille dere fram: Se på meg! Jeg er ikke dø, og jeg er heller ikke beskjeden, og fortsatt har jeg den stilen jeg vil ha...nemelig den gode gammeldagse stilen/det jeg vil gå med;P. Det er ingen jeg kjenner som ikke respekterer min stil, og det er ingen som noen gang har gitt meg en negativ kommentar om klærna mine:), men jeg mildt sakt crapper i det uansett.
Man må bare være sterk! Hold on be strong liksom;)....

Ingen kommentarer: