tirsdag 18. november 2008

Me....?

Lets go! Jeg kommer vel til og skrive om litt av vært....det kommer an på :O. Men dere kommer nok til og få se fashion, modeller, meg og mye annet:), og SELFØLGELIG mye av rollemodellene mine;D. Jeg skal prøve og gjøre denne bloggen så spennende som mulig, men det kommer så absolutt på hvordan menneske du er. Litt om meg: Jeg heter Madelen, og ler av alt og alle, og jeg ler HØYT....Det merker jeg selv, men når noe er morsomt så går jeg liksom litt av skaftet kan man si:). Noen ganger tenker jeg som jeg skulle vært et missfoster, og det merker jeg sammenlignet med Hanna Pauline....(bestriend), ja, jeg kalte deg for Hanna Pauline:D! Men bortsett fra det tror jeg og mange andre at jeg er helt obsessed av Chester Bennington, og Brandon Belsky, jeg liker også Ryan Taylor sammen med MANGE andre modeller :>).


THE END OF YOUR SUFFERNESSSSS !!!

Ingen kommentarer: