torsdag 20. november 2008

My love for Linkin park<3

Jeg elsker Linkin park....sånn serriøst! Det er liksom ikke bare, ok, jeg liker Lp fordi jeg syntes 5 av sangene er bra! Det går dypere!!!! Jeg har jo alltid følt det sånn for Lp, men det er noen ganger jeg får sånn....BANG! Også tenker jeg.....JEG ELSKER LINKIN PARK:D.Men her er det jeg egentlig skulle prate om:Det er et nettsted kalt CBO som er en fan side for Chester B, og der du kan prate om alt som har med ham og gjøre (Lp, sideprosjekter Os.v.), jeg er jo selfølgelig medlem, men det jeg har merket er at når jeg prater om for.eks Lp der så er det så mye friere, og det liskom ORDENTLIGE FANS! Det ser jeg sjeldent av på grupper på Nettby..O.s.v.Og når jeg sier noe jeg mener så er det ikke bare sånn at dem begynner og krangle med meg fordi dem syntes at mine meninger er feil.....det er liksom bare sånn, ok:)....:DDet er så plagsomt at på de gruppene på nettby så er det sånn at gruppene heter for. eks, linkin park fans only...HAHA! Det er bare bullshit:, for mange av de som er medlem der liker 2 sanger av dem og blir medlem, og man kan ihverfall ikke si sin mening.....da blir man bannlyst x!!!
Her er nettsiden for dere som er exlusive fans av Chester Bennington:
Humoren til Joe.....xD

Ingen kommentarer: